Booring!

Booring, booring, booring! Jag tror att jag vaknade på fel sida imorse då humöret är allt annat än på topp, bara en massa måsten och ute lyser solen med sin frånvaro. Jag borde ta tag i de där måstena dvs ansöka om dagisplats till lillan, fixa blanketter och söka skola, efterrapportera en hel dags jobb, ringa banken angående mitt pensionsval, skicka in pappret så jag får mig ngn lön etc etc - någon som vill byta? För övrigt så skippar jag det där med "dagens outfit" då ni säkert har listat ut att jag ser ut som en trasdocka i min allt annat än sexiga pyjamas, håret kan väl liknas med ett skatbo och mitt osminkade bleka ansikte skulle skrämma slag på varenda unge (inte Mollie dock som är van!)

Jag kanske ska baka en sockerkaka och bjuda hem någon villig på lite fika och tjatter -  w`ll see! Först ska jag jumpa in i duschen och försöka skrubba bort den vällingkräk som täcker halva min bröstkorg och mage!

Ha en trevlig dag!



 Jag och de andra trasdockorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0