Fågelskrämma?

Träsktroll? Slashas? Jag vet inte vilket av beskrivningarna som stämmer in bäst på mig just nu kanske båda två men med regn och grått så långt ögat når och inte en tv-kanal att titta på ligger min motivation just nu nere under minusstrecket och tanken på att gå och försöka fixa till en "dagens outfit" motar! Jag kanske stannar i pyjamasen idag och hoppas på att ingen granne vill hälsa på idag (ingen annan heller för den delen - i rädsla för att skrämma vettet ur folk!) Nej, man kanske börjar extraknäcka som fågelskrämma istället, då är ju outfiten alltid smackad och klar!



BTW så hoppas jag inte skrämma ihjäl er med videoklippet här nedan, ni kan ju försöka sila bort min ljuva (skrålande) stämma och fokusera på trollet som sjunger så fort vi knappar igång radion, sätter på MTV eller sjunger någonting själva - en blivande operasångerska??



(Försökte peppa igång lillan med min skönsång men när kameran kommer fram blir allting annat ointressant - någon som känner igen detta syndrom?? :P )

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, vilken skösång.. ni skulle kanske kunna starta ett band?;)



Och du är alltid fin Frida!;)

2009-06-15 @ 09:30:24
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0