Nu är det sommar!

Hej bloggen (alt. bloggläsarna) ! Trots att jag jobbade Fre/Lör och befann mig i Umeå på match halva Söndagen så fick vi lite tid att umgås här hemma ändå. I Lördags var vi duktiga på gården och Mollie njöt av en skön stund på gräsmattan (tills vi upptäckte att hon satt och sög på trägårdsspaden full med jord - då åkte filten och HENNES leksaker fram ;)

  
                                                                           "Nu är det sommar nu är det sol"
 

I Söndags var det Mors-dag och eftersom att jag numera är en mor (vilket jag inte har insett än) så får jag liksom alla andra mammor äran att bli firad. Fredde hade gått upp tidigt på morgonen för att baka en tårta som han sedan överraskade mig på sängen med och med vit choklad på som han vet att jag äslkar - lovely!

    
                                                              Självklart fick trollan smaka tårta också


Nu ska jag försöka hitta mig en outfit för dagen och sedan bär det iväg till Gamla Falmark för en träff med nya mammor!


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men hej! tack för en super trevlig dag!=) vi måste styra upp en till träff snart=)!! puss hej!

2009-06-01 @ 18:06:42
Postat av: Malin

tack för idag,väldigt trevligt:)

Mums den där tårtan såg inte dum ut;)

2009-06-01 @ 20:31:15
URL: http://malinjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0