REA och finkleea!

Vi har REA på vår dotter just nu så skynda fynda - BVSA! (skämt å sido) men visst kan man bli galen ibland då ingenting är bra och de själva inte ens vet vad de vill. En liten "såhärskadugöranärdittbarnbaragnällerochingentingfungerar-beskrivning" hade ju suttit bra då mamma själv kämpar med att försöka bibehålla maginnehållet som jag tror ska komma upp varenda gång jag hostar!! Nej, skål för 8-barnsföräldrar - hur gör ni egentligen??

 

På tal om något helt annat så nalkas bröllop snart vilket bäddar för uppiffning och finkläder - något jag inte riktigt är van vid då mjukiskläderna regerar här hemma! Sandra fick iallafall i uppdrag att köpa en klänning åt mig när hon var i Götet men vad tycker ni kan jag ha denna på bröllopet eller blir det för "fint"??
Klänningen är superfin och sitter som ett smäck men det finns ett utrymme som jag tror ska fyllas ut med vad hette det nu igen - bröst! Att jag sedan inte fick några sådana är ju kanon då jag istället kan använda påsen till att ha mina värdesaker i under kvällen!!



Kommentarer
Postat av: Frida

Har du aldrig hört talas om mutor? Glass funkar kanon så här på sommaren ;-)

När de blir större funkar även TV och dator, men när de är mindre är de ätbara alternativen mer uppskattade...

2009-07-14 @ 17:49:55
URL: http://thewicked0ne.blogg.se/
Postat av: Malin

Klänningen är supersnygg,självklart kan du ha den!

2009-07-14 @ 19:51:16
URL: http://malinjag.blogspot.com
Postat av: mamma

Klänningen är som en dröm, klart du ska ha den på brölloppet! Kramar till alla, Momme

2009-07-14 @ 20:43:06
Postat av: bitte

snygg

2009-07-15 @ 13:06:59
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Amanda

Åh så fin:)

2009-07-15 @ 15:41:07
Postat av: Sofia Lindström

Guud va fin du är Frida... den är ju perfekt till dig!! :-)

2009-07-15 @ 22:07:23
Postat av: Sofia Lindström

Guud va fin du är Frida... den är ju perfekt till dig!! :-)

2009-07-15 @ 22:07:31
Postat av: Maria Eriksson

Självklart kan du ha klänningen, den var ju jätte fin!:)

2009-07-20 @ 18:31:07
Postat av: Ann-Lou

Du är vacker som en dröm i klänningen, hoppas att ni fick det trevligt på bröllopet. Kram

2009-07-27 @ 13:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0