Kalaskul!!!

Hipp Hipp hurra idag är det min födelsedà !!!!

Dagen inleddes med en rejäl sovmorgon till halv elva då Fredde kom in med frukost på sängen (jordgubbstårta, presenter och blommor). Efter att jag avnjutit mitt första mål mat för dagen tappade jag upp ett varmt bad och låg och drog mig i någon timme innan det var dags för att åka in till stàn och få en manikyr.......eller så var det kanske så att jag faktiskt fick en sovmorgon till kl nio innan det var dags att pallra sig upp för att städa, baka, springa efter Mollie, försöka roa Mollie medan tårtorna garnerades, hänga en tvätt, starta en tvätt, skura upp matresterna efter Mollies lunch, byta en blöja på Mollie, söva Mollie, sortera in Mollies kläder i hennes byrå etc etc.....

Dagarna ter sig alltså inte riktigt på samma sätt längre nu när man är mamma men de är så otroligt mycket bättre med lillan i vårt liv och jag skulle inte byta ut en dag! (okej, kanske en tidig morgon eller två!)



  

"Finns det hjärterum så finns det stjärterum" och finns det sockerdricksträd så finns det minsann pengaträd!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis :D

2009-07-07 @ 23:21:51
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Maria Eriksson

Grattis i efterskott:)

2009-07-08 @ 13:22:59
Postat av: Santa

Grattis i efterskott :D

va kul med pengaträd ;)

2009-07-08 @ 20:38:22
URL: http://santantane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0