Som kossor på grönbete...

Ifall ni råkade ha vägarna förbi bureåtrakterna i afton så vill jag uppmana er om att det inte var några kossor på grönbete ni såg utan bara jag och min löjliga familj som strosade runt bland mygg och brännässlor i hopp om att få ner en bolljäkel i olika hål. De kallar aktiviteten för "fotbollsgolf" men tortyr för självförtroendet och en tanke på att lägga fotbollsskorna på hyllan säger då jag! Nej, tacka gudarna för aktiviteten "mys i tv-soffan"!!!




 
    

Vi hade trots mygg i massor och OTUR vad gäller hålvanan riktigt skojl!!



 


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi var också i bure ikväll,satan vad mygg gick inte att vara ute.

Tacka vet jag Kåge:P

2009-07-09 @ 00:21:45
Postat av: mamma

Vilket underbart kort på Fredde & Mollie! Sov du när hon blev till? Kramar till er alla, Momme

2009-07-09 @ 01:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0