Fullt ös medvetslös!

Det är inte så att jag bojkottat bloggen i några dagar för att jag har bättre saker för mig som att ligga på stranden och glassa eller hänga på cafèer och dricka lattè oonej det är bara så att jag har fullt shjåå med en liten dam som tror hon kan gå fastän hon knappt kan stå på benen. Hon reser sig (se: försöker resa sig) mot det mesta just nu och kommer plötsligt på att hon vill gå till ett nytt ställe så hon släpper, vänder sig om och sätter (med något raggliga ben) full fart mot sitt mål så man får vara på sin vakt och hittintills har hon faktiskt lyckats lura "oledolyckan" då mamma sprungit efter som en skållad och tagit emot!

Förutom det så har festivalhelgen, IKEA, storstädning(ar) och främmen präglat våra dagar som slutat i samma stund de ens startat.

Vad har ni haft för er då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0