På G(ång)??

Mollie har kämpat länge nu med att försöka ta sig fram (dock utan vidare resultat!) behöver jag då säga att jag fick en smärre chock då hon ikväll satt i mitt knä framför spegeln, gungar sig upp på benen, tar ett steg fram och stöttar sig mot spegeln framför!! Det där med att krypa var för svårt så hon satsar på gången istället och detta på minst sagt vingliga ben!!! HÅLL I HATTEN!!!

Såg föressten på tal om nyheter att jag blivit antagen till utbildningen jag sökt. Förskollärare distansundervisning i Luleå - YES! Då vet jag vad jag har att göra de kommande 3,5 åren och med bra planering och disciplin kommer jag att ha mycket tid för min lilla skatt!

Nu ska jag spöa Fredde i en omgång kortspel innan John blund knackar mig på axeln för att påminna mig om att vi ska upp tidigt för att hälsa på Mollies gammelfarmor imorgon! =)

  


Kommentarer
Postat av: Bea

Jahaaa! Va fränt! Det är mitt andrahandsval, har också kommit in :). Står dock som reserv på Sköterske än. Men då kanske vi ses i höst då! ;)

2009-07-10 @ 08:52:03
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Carina

Grattis vännen!

2009-07-10 @ 16:38:16
Postat av: mamma

Sista bilden på lillan ser hon så där härligt vansinnig ut igen! Måste vara ett släktdrag från pappans sida eller... Kramar till er alla

2009-07-10 @ 23:29:37
Postat av: Bea

Ja :) Det lutar som åt det! Kul att man vet vem nån är iaf ;)

2009-07-12 @ 12:51:51
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad roligt att du också ska gå förskollärare på distans:) Grattis. Då är det iallafall ett känt ansikte till hösten:)

2009-07-31 @ 00:47:13
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0