Minisemester

Om ni undrar vart jag hållit hus i helgen så kan jag tala om att världens bästa pappa bjöd hela familjen på en minisemester i Junsele där vita tigrar, vita lejon och kameler roade oss en dag i djurparken. Minigolf är ALLTID ett måste när vi gör våra tripper och självklart är alla på helspänn i rädsla för att jag ska få ett utbrott eller två sedan fjolårets golfturnering som slutade med att jag satt på en bänk och storbölade för att det inte riktigt "gick vägen"!

        



Tusen tack "PappaAnnlou" för en underbar helg!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för alla fina bilder! Kram till alla, Momme

2009-07-21 @ 11:17:52
Postat av: Ann-Lou

Hej. Kul att ni oxå hade en trevlig helg för det hade vi, tack för allt. Puss och kram

2009-07-27 @ 13:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0