Världens dummaste mamma!


Jag känner mig som en nöt just nu när vi äntligen kommit på varför Mollie blir så ledsen redan när vi entrar dörren in till vårt sovrum´på kvällarna. Öronen har vi uteslutit eftersom att det blir bra så fort vi går ut ur rummet med henne och hade hon haft ont någon annanstans så hade det ju inte heller hjälpt med att få komma upp. Ikväll, efter att ha försökt att natta henne i ca två timmar, gick det upp för mig - stackaren är ju mörkrädd!! Lillpluttan blev så nöjd när vi bytte ut den lilla lampan mot en starkare och hon somnade gott!!! Att vi inte har kommit på det tidigare??

Hursomhelst så är det skönt att veta att det "bara" var det så nu sover både jag och Fredde med en halvtänd lampa hädan efter för Mollies skull  ;)!!!


Sleep Tight!!!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Men det är ju inte alltid lätt att veta vad de små liven vill, då de inte säger då mycket ;) Skönt att ni kom på en lösning iaf!:)

2009-01-26 @ 09:35:26
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Johanna

Inte ska du känna dig dum heller! Var stolt att ni kom på problemet! Vad stor Mollie har blivit! Längtar att träffa er! Hur har ni det i veckan? Jag jobbar till 18 på tisdag och har möte på onsdag...Annars så ses vi ju på lördag!

2009-01-26 @ 11:02:37
URL: http://minahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0