Alkoholpåverkad knubbsäl

Tittut i rutan! Nyss hemkommen ifrån kvällens träningspass innehållande "Core" & " Dans" vilket var ooootroligt skoj (det sistnämnda alltså!). Ikväll har "sackosäckarna" slungats, "bildäcket/en" på magen rullat och fileerna till rumpa jag har dallrat! Däremot lyser kordinationen med sin frånvaro och om jag såg ut som en dansös eller en alkoholpåverkad knubbsäl gör detsamma för skoj var det iaf ;)

Ett litet smakprov på mina (o) färdigheter:

 
                                                                    (Lägg märke till att jag gör alla stunt helt själv!)


Kommentarer
Postat av: mamma

Tjusigt värre! Nu ska jag ut med doggarna och sen till jobbet. Klockan är alltså 20 över 4 på morron. Orkar inte ens tänka "core" eller "pilates" men det blir det på fredagsmorron efter vattengympan=) Kramizar, Momme

2009-01-13 @ 04:25:03
Postat av: Santa

hahaha :D man behöver inte träna snyggt ;)



Vart är det du har börjat träna?? :)

2009-01-13 @ 09:18:21
URL: http://santantane.blogg.se/
Postat av: Louise

Ååå Frida du är så duktig!;)



2009-01-13 @ 10:10:19
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0