2 ÅR !!

Sorry! Att jag lämnat bloggen tom i någon dag men tidsbrist ni vet! Igår ägnade vi kvällen åt storstädning här hemma jag och Fredde och Mollie vår lilla ängel satt i sin babysitter och pratade på under tiden. Medan Fredde skurade toaletten + målade lite där inne så dammtorkade jag överallt, dammsög och skurade alla golv. Vi unnade oss därefter en skön stund framför Tv:n tills John blund knackade mig på axeln och tyckte att jag skulle pallra mig isäng!

Idag...firar vi, håll i er nu...2 ÅR tillsammans jag och Fredde och detta firade vi med en romantisk middag hos min pappa (kräm & smörgås) och sedan gick vi på bio (vi blev dock för snåla/lata) och sedan åkte vi hem för myspys i TV-soffan (jag sitter här vid datorn & fredde läser tidningen på toan) .Hur firar ni era speciella dagar tillsammans =P???
(Fredde hade iaf skrivit ett "kärleksbrev" till mig imorse så jag är nöjd =)

Nu ska vi pussas lite (jo mamma, vi pussas) och sedan är det godnatt!

Slänger in lite bilder ifrån gårdagen:


  

                                                                          






Kommentarer
Postat av: mamma

Härliga bilder på Sessan men jag blir faktiskt smått generad när du skriver att ni ska ja, du vet... Kramizar Momme

2009-01-20 @ 11:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0