MYSFAKTOR

MYS är sammanfattningen av dagen för idag har vi bara varit hemma jag och Mollie och tanken med denna "baravarahemmadag" var ju att Mollie skulle få lite lugn och ro. Mollie vill dock inte ha lugn och ro utan det SKA hända saker omkring henne hela tiden (annat än när mamma stökar in i diskmaskinen dvs) och först när Julia kom förbi sken Mollie upp som en sol! Aja, det är iaf bra att hon visar upp sina bästa sidor för släkt och vänner ;)

Vi har haft Mollie hos "Moffe"&Annlou ikväll då vi mättade våra magar på restaurang tillsammans med Fredriks höggravida syster och hennes man. Att hon är tjock är ju en sak men att MIN mage sväller upp efter maten är en heelt annan! Jag såg ut som jag var gravid i tredje månaden när vi gick ut från restaurangen och jag är ju inte med barn! - eller? (Lugn mamma jag skojar bara) Mollie är det BÄSTA preventivmedlet som finns, vi behöver bara titta på varandra jag och Fredde så tjuter hon till ;)

Nåväl...vi var iaf hemma där vi 21-tiden och en vääldigt trött tös vaknade upp lagom till kvällsmålet!

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja jag hoppas det fungerar :) Ja visst är han söt.. Eran tös var då så gullig hon med.. Och mycket hår har hon också :)

2009-01-08 @ 23:06:15
URL: http://liiinnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0