Ville bara säga...

Måste bara (för att jag blev en sån där stolt mamma som jag sa att jag inte skulle bli) lägga in en bild på Mollie och hennes stora lilla kusin Saga och moster Elin.
Jag är så otroligt stolt över min syster som även är den bästa av vänner!!




(www.känsloprat.NU)

**Syster är en person som värnar så otroligt mycket om både familj och vänner. Hon ställer alltid upp och har alltid energi till både pyssel, pulkåkning och chokladbollsbakning - med andra ord allt som faller små barn in! Du är så otroligt duktig vännen, en förebild för mig som nybliven mamma (du är ju ganska rutinerad=P). Jag är så dålig på att säga det men JAG ÄLSKAR dig så mycket!! **


Sov gott allihopa och för er som ska joina oss andra inatt och se finalen i juniorhockeyn - HÅLLA TUMMARNA!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Jag älskar dig med syster! Det vet du! PoK

2009-01-06 @ 20:10:25
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0