Sleepy head!

Jag känner mig mer död än levande just nu, varför vet jag inte för Mollie vaknade inte fören halv åtta imorse! Fredde satt uppe och såg hockeyn inatt så han fick sovmorgon till elva vilket han också förtjänar eftersom att han ALLTID stiger upp med mollie vid nattmålet - jag vaknar inte! Det händer ofta att jag vaknar på morgonen och häver ur mig något som:

"men så sköönt ! Mollie har sovit hela natten och vaknade inte fören halv nio!

- eh, jo hon var vaken och låg och skrattade mellan 3 & 4

"jaha men varför väckte du mig inte så att jag kunde ta henne?

- jag försökte men gav upp!

Jo, när jag sover så sover jag!!

Nu ska vi snart ta och väcka upp lillgumman som sover i vagnen för idag vankas skridskor med "halva tjocka". Fredde fick ta ut Mollie i vagnen ett tag medan jag sanerade dammråttor här hemma! Jag tänkte städa ut julen också men vi har ej några stänger att sätta upp gardinerna på och inga lampor att ha i fönstren så jag får ta och införskaffa lite inredning innan julen åker ut!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0