Hjärnsläpp!!

Jag kan börja detta inlägg med att uppdatera er om mitt minne som ständigt sviker! Idag när jag var i stàn ringde killen från YIT som skulle kolla på vår fläkt. Det här är andra gången han står vid vår dörr och fundear var jag håller hus! Jag är så less på denna ständiga förvirring men den har sina fördelar också. Idag hade jag tex GLÖMT att låsa ytterdörren när jag for så det var bara för honom att stiga in och påbörja sitt arbete tills jag hunnit hem. Jo, jag har en planeringskalender men jag GLÖMMER att skriva i den och ska jag för en gång skull skriva i den så har jag glömt vad jag ska skriva!! Jag skyller på "Barnbeck" men Fredde är också mååtligt less på att jag tar fel skor, glömmer telefonen, tar fel overall till Mollie när vi hälsat på någon, glömmer bort möten etc etc .....Han brukar skämta och fråga om det är rätt barn jag tagit med hem men Mollie skulle jag inte glömma för allt i världen !!!

Från det ena...
Ikväll gjorde jag piff & puff (mamma&moster) & syrran sällskap på Folkets hus i Ske-hamn där vi såg AIK:s match ikväll.  Fredde köpte hem matchen och nog hade han klätt upp Mollie i sin AIK-body nog ska ni veta ;)!! (den köpte han redan innan Trollie föddes).

  << Laddar inför match


Totalt "inne" i matchen !!


Kommentarer
Postat av: syster yster

Så söt hon är lillgumman i AIK-kläderna! Längtar efter er, vi ses på söndag! PoK syster yster

2009-01-23 @ 20:45:00
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/
Postat av: sofia

Så grymt söt:)

2009-01-24 @ 12:47:19
URL: http://sofiaanderssonlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0