"Vardagsmat"

I afton kom mamma = "momme" & Anders hit på middag för att sedan sitta barnvakt åt Mollie. Jag ville imponera lite på mamma eftersom hon VET att jag inte är någon vidare kokerska men en smarrig fiskrätt fick jag ihop och den gick hem hos alla iaf ;) Årets första semla fick vi i oss till kaffet efteråt och sedan åkte Fredde iväg på sin hockeybockeymatch och jag stack iväg på fotbollsträningen;)

Nu väntar jag bara på att Fredde ska komma hem och krama om mig för vi har knappt sett till varandra de senaste dagarna och nu är det läggdags så en godnattpuss får väl duga för som småbarnsförälder vill man verkligen ta vara på sovtimmarna ;)!

NattiNatti!


TIPS! Just nu har de två "provapåveckor" på F&S så åk och sätt fläsket i dallring för det är helt gratis och riktigt riktigt skoj!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för jättegod mat(du har rätt, jag blev ordentligt imponerad!) och trevligt sällskap!!! Hoppas Trollie sov bra inatt, Kramizar Momme

2009-01-14 @ 04:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0