Inskolning ;)

Har nyss kommit hem ifrån jobbet, jag ni läste rätt JOBBET =P Var på min första inskolning idag och det gick faktiskt riktigt bra trots att jag helst skulle gå hemma ett tag till men vad gör man inte för att säkerställa sin framtid ;)!! Så perfekt att kunna gå/cykla till jobbet  och spara en och annan bensinslant (därför tog jag bilen idag) =P

Mollie den rackarungen är ju "stora" damen nu så i ock med att hon får mat ifrån 4 månader så håller hon sig även mätt längre. Hon sov hela natten inatt = Fredde försov sig imorse då han, vanligtvis, stiger upp med Mollie kl 05.00. Imorse däremot vaknade Mollie halv åtta, åt och somnade om till kl elva = Frida sov till kl tio då Terese kom med frukost ;)!! Det var bara att pallra sig upp och njuta av en mysig dag med Terro & Trollie!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0