Tjejkväll ;)

Igår hade vi lite myspystjejkväll här jag, Vera och Malin. Våra planer på att gå lös på vårt "RockBand" kraschaade då vi satt i soffan, drack kaffe och pratade framtill midnatt! Det är så otroligt skönt att kunna snacka om något annat än bajsblöjor och kräkkaskader någongång och jag tror det var längesen jag skrattade så mycket! Vi kom in på klädmode och hur man gick klädd där i tonåren... jag har nog varit både megafjortis och hipphoppare (trodde jag). Jag gick runt i ett par "WuTang" jeans och lyssnade på "I`m a hipphopper yes I am" vilket för mig betydde att jag verkligen VAR en hipphoppare! Så här i bajs&kräktider kan man väl inte göra annat än att skratta men stackars stackars min mamma som fick utstå detta!!=)

!  Trevligt hade vi iaf och ikväll vill brudarna ut på "rajraj" men vi får se! Fredde tyckte det lät som en bra idè och jag har ju visserligen sovmorgon imorrn men krogen är inte riktigt min "grej" och helgerna nuförtiden är minst sagt Heliga då mys i soffan FRAMFÖR TV:n står högst upp på priolistan!  Men som sagt...vi får se ;) !

Nu ska jag kika till Trollie som envisas med att INTE sova trots att ögonen står i kors!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0