Thaimat ;)

Ikväll har vi som sagt mättat våra magar hos MammaAnders där hela syskonskaran samlades för att länsa faten på mammas friterade kyckling & jätteräkor. En arbetskamrat till mamma (thailändska) hade även gjort riktigt goda "vållulla" (vårrullar) som vi också njöt av! Tusen Tack mamma du är guld!

Nu ska Frida snutta kudden för imorgon ska jag upp i ottan då vi åker på SM i Luleå för att spela två matcher. Fredde har ältat hela dagen att han får en heeldag heeelt själv med lillan men  tro mig....."jag è inte bitter" !!! =P


Natti natti!

Psst! Tapeten kostade bara 600 :- /rullen  så vi beställde den ;)




Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att det uppskattades, då gör vi väl snart om det... Kramizar till alla från Momme

2009-01-17 @ 14:16:01
Postat av: Emma

Ok, då va det inte så farligt ändå ;-) lite skillnad med 1000kr/ rulle :-)

2009-01-17 @ 17:07:55
URL: http://emmize.blogg.se/
Postat av: Linn

jag skriver helt tiden :P men vad bra att den var i den prisklassen :-) blir nog skitsnyggt

2009-01-17 @ 22:29:36
URL: http://liiinnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0