Söndagsnytt!

Hej svejs! Sitter här och´väntar på att alla gäster ska komma för idag är det bullfest i samband med att Fredde fyllde år igår (vilket jag såklart glömde bort för andra året i rad) Tredje året gillt???

För övrigt så jobbade jag hela gårdagen men tack vare den dagen känner jag att hemma är bäst trots allt och jobbet får vänta ett par månader till ;)!! vad tänkte jag på egentligen? Mollie är 4 månader INTE fyra år så varför stressa bort den underbaraste tiden som finns - MammaMys Med Mollie !!

Föressten vi hämtade ut tapeten som ska klä vår köksvägg och det kommer nog att bli superfint (så småningom) när vi fått tummen ur!


 
Direktimporterad från England

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0