Öronmysdag!

Igår var vi på "Öron" med Mollie. Håll i er nu alla mammor för nog gjorde det ont i mammahjärtat när Mollie låg på rygg, jag höll i armarna, sköterskan höll i huvudet och Fredde höll fast fötterna. Mollie skrek och Läkaren kämpade på med att försöka titta i öronen. Det tog ett bra tag men Läkaren kunde som varken säga "bu" eller "bä". Han ville inte kika så långt in att han skulle kunna komma åt att skada trummhinnan men Mollie fick en till antibiotika-kur och blir det inte bättre så skickar de henne till Umeå, söver henne och undersöker både öronen och halsen ordentligt. Jag hoppas för guds skull att det inte är öronen för han började prata om att sätta in rör osv men vad gör man!

Vår städ / fix / renoverings-kväll blev myspys i soffan framför filmen "Twilight"  - tummen upp!
Föressten vi hann prova lite tapeter som vi lånat hem och vi båda fastnade för den här tapeten nedan. Jag vill inte veta vad den kostar det är en engelsk tapet som innebär fraktkostnader osv men jag VILL ha den ;) Som en fondvägg (jag vet att det är ute med det nu) bakom köksbordet och sedan får resten gå i den sand/nougat/beiga färgen på den!

 
                                            (ursäkta oskärpan, blommorna är lite glansiga så de reflekterar ljuset)

Kommentarer
Postat av: Louise

Nä men stackare.. kan bara tänka mig hur det känns. Hoppas, hoppas att ni slipper till Umeå!



Riktigt snygg tapet förresten!:)

2009-01-15 @ 15:50:28
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, vet inte om jag lämnat nån kommentar här tidigare, men jag brukar vara här inne och kika då och då :-)Tror att jag hittade hit genom Johanna...



Supersnygg tapet i alla fall. En sån där skule jag också vilja ha :-) Hur har du fått tag i den?

2009-01-15 @ 16:18:46
URL: http://emmize.blogg.se/
Postat av: Malin

Stackars liten:(

Skitsnygg tapet!

jag älskar fondtapeter även om dom är ute:P

2009-01-15 @ 21:20:40
URL: http://malinjag.blogspot.com
Postat av: Linn

Skit snygg tapet :) hittade en sån fast svart osv som jag skulle ha i vardagsrummet, tyvärr kosta den 1600:-/rulle.. det blev inte..



testat ta bort skorv från flickan din?

2009-01-15 @ 21:37:36
URL: http://liiinnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0