Mollie is Back!

Hej och tack för kommentarerna angående tapetvalet ;) Eftersom att den tydligen kostar 1600:-/rulle så blir det bara saft och en kaka för er som ska komma på Mollies dop! (man måste ju prioritera) =P Nej, nu var jag oseriös som vanligt, det är bara att bita ihop och dra kortet!

Mollie is Back! Hon äter antibiotika nu och är sitt glada gòa "jag" igen! Just nu ser hon (som vanligt den här tiden varje morgon) på nyhetsmorgon och jag, jag funderar på att ta mig i kragen och få på mig lite kläder men....vi har ju heela dagen på oss ;)
I afton ska vi till mamma/Anders och äta thai-mat  -  GOTT -  stavas det!  Men nu ska jag gå och mysa med Trollie som försöker kommunicera med TV:n =P

Ha en mysig Fredag!!!


 
                                                                         





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0