Hej hopp...

..san ! Idag har vi, som vanligt, varit med mammor och andra bebisar ;) Det är så mysigt för vi har ju huur många somhelst runtomkring oss så det är bara att lyfta på luren och höra vem som är redo för bebisträff!

Idag hämtade vi upp Malin&Julle och hälsade på hos Sara och lilla Lucas à 3 mån. Vi åkte sedan hem till Malin och åt lite lunch medan Julle och Mollie snällt låg och roade sig på lekmattan. Linda (en kompis till malin) kom förbi och gjorde oss sällskap. Vid 16-tiden var det slut på barnbabblet för då hämtade vi upp pappa från jobbet för att gå loss på shoppingaffärerna. Vi utnyttjade vårt presentkort som vi fick av mamma&Anders i julklapp och när vi står mitt inne på "Biboköp" med händerna fulla av stekpannor upptäcker jag att jag inte har mina skor på fötterna utan någon annans?!

"Fredde, det är inte mina skor jag har på mig!"

- Men Frida... att du alltid ska lyckas, vems skor är det då?

"Jag vet inte men de är då på tok förstora"

Just i samma veva som jag gör min upptäckt ringer Claes (Malins sambo) och ber Fredde säga åt mig att komma tillbaka med Lindas skor för hon skulle med bussen.......... OOOoops I did It again!

I afton har vi städat ut julen - Goodbye christmas tree!!!! Vi har hängt upp gardiner och satt i lampor i fönstren, WOW, plötsligt så ser det så mycket mer hemtrevligt ut!!

Nu ska vi se en barnfilm och äta en 70-tals klassiker - päronhalvor med after eight MUMMMA!



                                                                                          "Sessan" & Malin

(
Mollie har en väldigt fet kräm i håret pga skorven MÄRK håret, inte hårbotten där det ska vara!=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0