GRATTIS!!

Inatt fick vi tillökning här i barnaskaran då både väninnan och svägerskan fick njuta av den största lycka som finns - att få barn ;) Stort GRATTIS till er !!=)

Själv sitter jag här och funderar på vad mer jag kan tänkas göra här hemma. Flitens lampa lyser för fullt och jag har hunnit med att prata med prästen, beställt smörgåstårtor, pratat med killen som ska komma och laga vår fläkt, stökat undan här hemma, hängt en maskin + startat en ny, startat en diskmaskin + stökat ur den igen, skrivit handlingslista + veckomatlista...man kanske skulle måla på ett lager på toan?! Aja, nu måste jag pussas lite med Mollie - det är inte lätt att låta bli!

Föressten...imorgon ska jag inskolas på hemtjänsten här i ursviken så att jag kan springvicka lite och spara mamma-dagar ;)

Ha en bra dag!!

 
 

                                                        

Kommentarer
Postat av: Linn

vad roligt :-) men känns inte alls som jag har så mycket energi eller är flitig...skulle vilja göra så mycket mer på dagarna. men ni är då så himla duktiga på att göra om i huset erat. av bilderna jag sett ser det ju jätte fint ut :-) är också sugen på hus, fast vi har ett radhus.

2009-01-20 @ 21:08:02
URL: http://liiinnt.blogg.se/
Postat av: Emmy

men du ska ju va med oss ju!!!...svikare

hörde du att santa fött en pöjk i morse de ru!=)

2009-01-20 @ 23:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0