Full Rulle ;)

Mollie sover ute i vagnen, Fredde spelar Tv-spel och jag sitter här vid datorn och kollar in lite bloggar. En mysig och lugn dag i goda vänners sällskap.
Efter en tjejkväll igår med vin och ostbricka hade jag tänkt ta en låång sovmorgon (söndag är min sovmorgonsdag) och det fick jag också...till 09.30 då Malin ringde och var sugen på att kika förbi. Mollie hade just lagt sig för att sova igen och Fredde hade åkt iväg på affären så jag passade på att mysa ner mig i sängen en stund till när Malin & Julle kom instapplandes, det var bara att klä på sig och stiga upp ! =)

Vi åt lite lunch (pastacarbonara) och sedan busade vi med de små som låg och pratade/skrattade med varandra på lekmattan!

Vi ska försöka hinna förbi hos Josse&Jens en sväng i deras nya hus och sedan blirè filmkväll hos Malin&Claes=)!!

That`s our day!

(kameran måste laddas, bilder kommer sedan)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman :) Hoppas allt är bra? Hörre du, i morgon kl 12 tänkte vi käka lunch på stigs, du får mer än gärna komma :) Puss

2009-01-11 @ 18:13:36
Postat av: syster yster

Låter som om ni har det ganska mysigt om dagarna, hoppas ni får tid för lite mys med oss när alla är friska. PoK syster yster

2009-01-11 @ 19:45:22
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0