billigt och bra!

Tittut i rutan! Det har, som ni märker, sinat här i bloggen då "liggapåsoffanochmåalltannatänbra" är i princip det jag har sysslat med denna helg! Det blir bättre och det ska tydligen inte smitta så här några dagar efteråt så därför ser jag ingen orsak till att ligga hemma och tycka synd om mig själv utan istället spelar jag innebandycup och fotbollsmatch i hopp om att börja må bättre (det funkar inte) så nu sitter jag återigen här hemma och envisas med att jag INTE är sjuk utan "bara" mår lite illa vilket har resulterat i en smörgås, tre tuggor tacos och fyra chips SEDAN I TORSDAGS! Men...det å andra sidan bidrar till en väldigt billig matsedel för min del!




                    

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha så söt=) ändå kul att hon garvar, jag själv tyckte Fredde lät ibland som ett ljud man helst inte vill höra när man är ensam hemma! hahaha=)

2009-02-15 @ 19:14:36
URL: http://ninalundmark.blogg.se/
Postat av: Evelina

Heej :) Vad kul att hitta till din blogg :) Hoppas att det är bra med dig, och vad söt din lilla flicka är :)

2009-02-15 @ 20:22:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0