Tittut i rutan!

Tittut i rutan! Kvällen går mot sitt slut och dagen har väl inte direkt varit så upphetsande dvs om ni inte vill veta hur man misslyckas med en lasagne eller hur mycket mat man får i en 5-månaders bebis för att sedan ha hälften utkräkts på dyrmattan!

Mollie har sovt sin tredje natt utan mat och visst är det härligt! Iaf om man bortser ifrån den där timman mellan 3 - 4 då hon låg och klöste mamma i kinderna, slet i håret och gjorde glädjetjut då hon kräktes ned halva sängen! Men det är väl sånt som kallas "småbarnscharm" eller?=P!

För övrigt så tycker Fredde att jag är en impulsmänniska som helst vill göra allting på en gång och helst nu eller varför inte igår! Jag har många gånger förklarat för honom att sån är jag och jag tänker....efter!




(Lite "barnprat" och häxskratt får ni på köpet)


 
Dessa händer oj oj oj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0