Big Mistake!

Rygg-ont = sant! Jag har haft så grymt ont i ryggen se: NACKEN ett tag nu vilket har bidragit till att jag ej kunnat böja/luta mig framåt, inte kunnat äta ifrån bordet, inte sitta vid datorn ja...you name it!. Som småbarnsförälder blir det lite av ett handikapp då matning, upplyftning, blöjbytning och snuttepluttgullegull innebärjust detta moment!
I förrgår besökte jag farbror "läggatillalllakotorirättlägeigen" och han sa att jag kunde vara "lite öm" dagen efter men ÖM?? Jag tror han knakade av någon halskota eller nå`t för nu är jag i princip orörlig! Jaja, jag lyckades då iaf göra bort mig där också.

Jag kommer in på "Ostviks massageteam" och hänger av mig jackan då en väldigt ung kille ropar upp mitt namn. "Ska han knaka min rygg HJÄLP!" Han kan ju inte vara en dag äldre än mig tänkte jag men nåväl....
Jag klär av mig och lägger mig på massagebänken och vi börjar kommunicera. Han konstaterar ganska fort att jag är "grymt spänd" i nacken och jag kontrar direkt med att jag är mamma och bär på Mollie ganska mycket. Han frågar mycket om mina ryggproblem men sa som inte så mycket vilket jag tyckte att han kanske skulle göra. Han masserade också vääldigt länge tyckte jag "ska han aldrig knäcka till det här så jag får gå hem?"
Under tiden jag låg där tänkte jag många dumma tankar om denna "kiropraktor" liksom:
"380 spänn för lite massage" & "Han är ju så ung han kan väl ingenting om ryggar!" etc etc

Efter en stund slängs dörren upp och jag hann ju såklart tänka:
"va f*n kan de inte knacka på det här stället jag är ju halvnaken"

- Jahapp Frida, vart har du ont då?

"eh, i ryggslutet men mest i nacken" (det har väl inte han med att göra?) tänkte jag...

Killen som jag trodde skulle råka bryta naken av mig eller nåt gick ut (det visade sig vara massören) och kiropraktorn tog över och gjorde sitt jobb hahaha jag skäms riktigt när jag tänker tillbaka på allt som ploppade upp i huvudet under denna halvtimma!

Så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0