Jobbarkväll

*Pust* ... hemma igen efter första riktiga jobbarkvällen. Som spring-vik får man ju ibland veta samma dag att man ska jobba och idag fick jag veta att jag skulle jobba ikväll så lite oförberedd med någon knapp inskolning lyckades jag iaf charma gubbarna och gummorna - YES !. (att jag sedan virrade bort mig bland husen, försökte prata med en nästintill döv gubbe och visade en blind tant var kaffet stod hade ni nog säkert räknat med?)

Nu ska jag unna mig ett varmt bad och sedan lockar lite korsord i sängen. Imorgon ska jag till ryggdoktorn (kiropraktorn) och rätta till lite kotor som legat fel sedan långt före grav (jag tror det är dags nu?!)



   
 "Lite roar små"


Kommentarer
Postat av: linn

så söt flicka ni har :)

2009-02-03 @ 12:17:57
URL: http://liiiinnt.blogg.se/
Postat av: linn

så söt flicka ni har :)

2009-02-03 @ 12:18:47
URL: http://liiinnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0