Avlång köttbulle!

Nu är klockan snart halv nio denna Fredagskväll och något mys framför TV:n med chips och cola har jag inte sett till ännu! Dagen har varit lång och mycket har hunnits med både städ, promenix, telefonärenden, handling och massor av Molliemys! Jag gjorde en köttfärslimpa till middag och fyllde den med fetaost för omväxlings skull men köttfärslimpa är nog inte riktigt min typ av mat tror jag (dock inte bara för att jag glömde tillsätta både lök och ägg). En fet avlång köttbulle som mer liknar månadens bubbatömning än något man äter! Nej, tummen upp för kotletter med persiljesmör!

Fredde har nyss lagt färdigt golvet i sovrummet så nu ska vi snart ta och bära in sängen som vi äntligen ska få sussa i för första gången på 3,5 månad Tjohoo!!

 



 << Nu är det bara fondväggen, måla fönstret, dit med lister och byta stickproppar kvar! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0