Lördag hela veckan!

Morgonens Dresscode:


                                                      

(Avig) T-shirt: Don`t ask!
Söndertvättade flanellpyjamasbyxor: Ärvda
Strumpor: festivalstånd


Efter att hela löjliga familjen ätit och klätt på oss idag tog vi "svarta pärlan" och svichade till Solbacken för att köpa golvet till sovrummet. Vi hade väl som tänkt bli klara i det rummet i år iaf och längtan efter att få montera ihop sängen eller...rättare sagt att få sova i den är obeskrivlig!

Detta är vårt sovrum just nu...

 

...och så här sover vi för tillfället...




Vi har bara hunnit måla om de väggar som ska målas i sovrummet vad vi ska göra på den nuvarande blå väggen är inte bestämt ännu men någonting spännande blir det!

Dagen har iaf varit mysig och spenderats hos min syster i Kåge där jag busat med mina små troll hela dagen. Avslutningsvis fyllde vi på fettdepåerna litegrann med pizza innan det var dags att hämta pappa på hockeyn. Nu.. ska vi se saw 5 och imorgon....är det min tur att sova lääänge ;)!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Ps.
Jag måste ju bara inflika att vi hälsade på hos Mollies andra kusin Alva idag och någonting så pluttenuttigt söt! Jag vill ha en "sån" i julklapp=P

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, liknar mina outfits på dagarna ;) Lite kräkfläckar och dreggel blir som pricken över i:et !;)

2009-02-23 @ 13:45:00
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0