Familjenkanaldrigvarahemma

Imorse hade JAG sovmorgon och den utnyttjade jag till fullo då jag slutligen steg upp där vid elva! Fredde hade tydligen varit vaken med Mollie sedan sju och höll på med ett storkok barnmat som Trollan sedan fick godkänna till lunchmålet!
Vi är ju "familjenkanaldrigvarahemma" så vi åkte iväg till Bersan och hälsade på några vänner innan vi styrde mot Ske-hamn och kikade på min match som jag skådade ifrån läktarplats.

Dagen har sedan gått väääldigt sakta och för att fördriva tiden så passade jag på att dammsuga + skura alla golv som visst har en aningen ljusare nyans än tidigare =P



Nu....ska jag återgå till soffan och glo lite på Persbrandt innan det är dags att gästa sängen!


 << Magister nyttig
<< Fröken gottegris

NattiNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0