FETtisdag

Idag är det den fetaste dagen på hela året nämligen FETtisdagen! Idag frossas det i semlor och bageriägarna jublar över årets högsta försäljningssiffror som ökar för varje år. Idag får man trycka i sig semlor i mängder för att sedan kunna klappa sig på magen med gott samvete och känna att  "todayistheday" ! Just därför har jag suttit i soffan heela kvällen framför både hockey och fotboll och inte en tanke på att utrota de fettdepåer jag lyckats bygga upp under graviditeten nej, idag ska vi alla som känner att vi har ett och annat kilo till övers njuta!

Fredde har namnsdag idag haha nä (internskämt) men F har börjat med golvet i sovrummet så i helgen åker sängen upp (Fredde bygger ihop den medan jag står brevid och kommenterar) och äntligen får vi sova skönt!


 
                                                       Ooops! Golvet ser ju lila ut?


Mollie fortsätter sin charmkurs och roade sig med att flirta in sig hos ledaren på babysången idag. Inte är väl mammas "imse vimse...fingrar" roliga då instruktören viftar glatt med allt vad händer och fötter heter!! En dag på öppna förskolan gjorde susen och Trollan somnade ifrån kvällsmålet lagom till hockeyn :)

Sov så gott!!


Kommentarer
Postat av: Nina

tycker du det? :] Jo jag ska göra det, men alla tatueringstjoho har så jävulskt lång väntetid =( läget med dig? Hur ofta tränar clemens nu igen?;P

2009-02-26 @ 20:09:57
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0