Utkast: Hoppas ni ...

Hoppas ni haft en bra dag allihopa utan snor som droppar (se: rinner) och nysningar som får fönstren i skakning! Inte nog med att jag är sjuk,  Mollie är också förkyld så idag har jag sprungit med snorpapper och snytit mig, torkat Mollie, snytit mig, torkat Mollie osv. Vi har nysit ikapp och hostat hela dagen - sådan mor sådan dotter :) De säger ju att barnen ska genomgå ett femtiotal förkylningar innan de har byggt upp ett ordentligt immunförsvar så Mollie  har bara 48 kvar nu Tjohooo!

Eftersom att vi spenderat dagen hemma och bara hemma så har jag hunnit tvätta ett x antal av Trollies kräkisar idag. Nu under förkylningen pratar vi inte om det decilitiertal hon kräks per dag utan betydligt mer! Hon har inte ont längre när hon kräks iaf och vem tar skada av att tvätta litegrann (flera maskiner om dagen) ?=)




 

 Mollie älskar sin gåstol och det är inte bara en gång vi får ta ut henne härifrån "garaget" där hon ofta parkerar för att suga lite på händerna!


Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen en efterlängtad blogg, kram till alla Momme

2009-02-18 @ 22:29:22
Postat av: Sofia

Hon är såå söt!:) Hoppas att ni blir friska snart!

2009-02-19 @ 10:31:35
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-19 @ 10:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0