Fröken "morgonfrilla" och hennes fula vän bäver!

Hej hopp gummi...boll!
Jag har återigen spenderat en heel kväll i soffan då motivationen till att göra någonting nyttigare som tex att tvätta de där kräkisarna eller plocka ur diskmaskinen lyser med sin frånvaro! Mollie däremot vill göra ALLT annat än att bara sitta still i en soffa och se på TV hm....jag kontrar henne genom att sitta bredvid hennes lekmatta på golvet och se på TV därifrån ;P

Annars har det faktiskt inte hänt någonting upphetsande idag, jo möjligtvis att Mollie försöker att ta sig upp i krypställning men det är så otroligt ointressant för icke barnahavande så jag skippar den biten och bjussar på lite diverse bilder från gårdagen istället.

Mollie "Morgonfrillan" Andersson....



 


Föresten eller "BTW" om jag får uttrycka mig...jag måste ju bara få presentera sveriges i särklass fulaste mjukdjur och familjens svarta får "Bäver". Bäver är en väldigt ful hårig kramvän som skulle skrämma slag på varenda unge men INTE på Mollie nej nej. Hon älskar sin Bäver och kan lääänge ligga och prata med den innan hon slutligen somnar för natten. Mornarna inleds givetvis också med en konversation då Bäver ständigt sitter vid Mollies sida redo att lyssna på hennes uttalanden!


  
         Inte någon jag skulle "falla" för direkt även om jag kan se vissa likheter mellan oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0