Let`s GÅ!

Hej hå - let`s gå! Och då menar jag verkligen GÅ! Har nyligen entrat hemmet efter två timmars träning och så här knappt fem månader efter grav kan jag intyga att huden är liite mjukare och hänger väl inte riktigt med i svängarna, musklerna dallrar som påsar UNDER armarna och rumpan studsar i otakt tilll mina grodhopp - skum känsla! Att jag sedan fick beröm för min "otroliga styrka" vet jag inte riktigt hur jag ska tolka då styrkan försvann i samband med att maggen jäste och musklerna gick i konkurs!

Nu ska jag iaf hasa mig in i duschen och sova riktigt gott inatt för Frida är TLÖTT!


 
                                                                                               Malin & Mollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0