Fryser ni?

Fryser ni lika mycket som jag där ute?? Vi kan inte ha mer än 17 grader här hemma vilket kanske är en bidragande orsak till varför jag vaknade med spikar i halsen och niagarafallet ur näsan imorse! Jag tittade på termometern och hoppsan, - 25  "häärliga" grader fick mig att vilja ligga kvar under täcket hela dagen men....med en liten tjejja som gapar efter mat och en ny blöja är det bara att kliva upp och göra kylan sällskap!

Vi badade, klädde på oss och rusade iväg till babyrytmiken där det bjöds på sång, fika, stoj och stök. Mollie "knoppade" till slut mitt i högen av små barn och sedan sov hon tills det var dags att åka till stàn och hämta pappa på jobbet. Vi passade på att göra en storhandling idag och sedan unnade vi oss tacos till tonerna från en liten Mollie som låg på golvet och kvälvdes åt sin första majskrok - NICE (av smaken att döma så kan jag påstå att jag förstår henne)=P


 
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen titta! Hon har ju toffsar! Vad fin hon är! snygg klänning har hon oxå!;)

2009-02-17 @ 20:50:04
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad jag saknar lillguman (jag talar om Mollie!) Hoppas vi ses på fredag! PoK

2009-02-17 @ 21:09:26
Postat av: Helena

Såå söt i tofsar. Hör av dig om du vill hitta på nåt nån dag. Alva hälsar till kusin Mollie!

2009-02-18 @ 11:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0