Oh yeah!

Idag är det FF  (FamiljeFritt) här hemma och jag har intagit min position på soffan. Det var tänkt att jag skulle vara en duktig hemmafru  och städa här idag medan Fredde och Mollie hälsar på hos farmor men när jag klev upp imorse högg det till i nacken och en uppenbarelse om att dammsugning ej är att rekomendera. Berget av tvätt går inte heller att göra så mycket åt då sköljmedlet lyser med sin frånvaro och likaså motivationen att plumsa iväg  till affären och köpa nytt!

Jag ska kanske plocka fram korsordstidningen och trimma hjärnan litegrann eller ta fram lite glass och gotta mig något bra att se på TV , w`ll see!

Tjing tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ibland behöver man vara själv och göra just ingenting! Det kan vara skönt! Igår poppade jag mig popcorn drack cola och såg på melodifestivalen, lugnt och skönt! krille sov hemma,men kom hem först halv fem!! Jag var inte glad kan jag lova...!

Han meddelade inte om han skulle sova borta eller ej..senast jag hörde av han var halv tolv! hur som, idag är vi alla glada igen!

Ja absolut att vi ses i veckan! Onsdag är jag uppbokad i ett kvällsmöte på jobbet, men annars passar det bra! hurär det för er?

Kramar till Mollie! och er.. ;P

2009-02-08 @ 13:10:04
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: Santa

Vilken härlig dag :D



Och ang besök imorgon, absolut det vore jättetrevligt! Vore perfa om ni kom strax efter kl.14 typ.. passar det ??

2009-02-08 @ 14:06:04
URL: http://santantane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0