KRÄK-less!

Hej på er alla friskisar som säkert sitter i TV-soffan just nu och trycker en chipspåse eller två framför Let`s dance! Själv funderar jag på att kanske koka mig lite te eller något för att chocka magen lite efter gårdagens maraton i "liggaochhulkapåtoalettenifleratimmar" ! Jag har åkt på den här roliga kräksjukan som de flesta säkert gjort sig bekant med redan? Idag mår jag dock bättre men barnkräk, barnbajs och babydreggel sätter kräkreflexen i gungning hela tiden och hinken står alltid nära till förfogande. Fredde agerar under tiden ensamstående busfarbror och Mollie njuter av all uppmärksamhet hon får av pappa!

   


 

"Men ja è inte bitter!"

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du kryar på dig lillan! Måste berätta en sak för dig; Den där manicken som kallas telefon och som du brukar svara i när jag ringer funkar åt två håll,dvs du kan lyfta luren och själv ringa ibland!!! Härliga bilder, dom kan man aldrig få nog av! Kramizar till er alla, Momme

2009-02-13 @ 21:38:41
Postat av: syster yster

Krya på dig vännen! Du måste vara frisk första helgen i mars hihi PoK

2009-02-14 @ 12:05:47
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0