Kameran dog

Kameran dog just  (slut batteri) så jag återkommer i afton med ett inlägg och bilder !


Ha en solig dag!!

****************

Eftersom att jag icket har några nya bilder att visa nu så kan jag ju givetvis dela med mig av lite bilder som Fredde fört över ifrån telefonen....

 
                   Trollan för ca 1 månad sedan

 << " I snickerboa`ränner jag." ...( målar luckorna till köket)

 << Mollie i sina yngre dagar=P

 << likaså här...

 << och här.....

 Som sagt detta är bilder ifrån mobilen och därav bildkvalitèn !


Kommentarer
Postat av: mamma

Saknade bloggen igår. Mer blogg idag i stället:) Kram Momme

2009-02-10 @ 16:48:22
Postat av: Louise

Helt sjukt vad hon har växt.. även hon!;)



Hörredu du börjar det vara längesedan vi sågs... hör gärna av dig om du får någon lucka nån dag!;)

2009-02-11 @ 08:56:36
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0