InteTidAttVilaDagen!

Det där med att ligga på soffan och vara slö är inte riktigt min grej längre då städning & skottning är betydligt roligare (eller var det behövligare?).....Jag tog en Alvedon och dammsög här hemma iaf trots att jag innan lovade min nacke att låta bli! Med flitens lampa lysande ovanför mitt huvud tog jag sedan på mig "skoteroverallen", gick ut till grannarna och visade vem som minsann kan skotta en snötäckt uppfart med bara en liten snöspade - HA ! De andra "latoxarna" kör med snöskyffel men ska det göras så ska det minsann kännas också! (Jo det gör det!)

För att samla på mig ännu mer pluspoäng och ställa mig in här hemma knövlade jag in mina händer i skurarhandskarna och sanerade toaletten vilket roade mig i närmare två timmar! Badkaret är inte gult det är ju vitt! - vilket jag upptäckte efter lite svinto och en halv flaska rengöringsmedel! Jag måste ju var alla bacillers skräck då inte EN bakterie överlever mina klorin-duschar!

Nu känner jag mig duktig och därför ska jag unna mig myspys i soffan och se "Beck" med min älskade sambo som har förbjudit mig att entra köket för  "han gör en överraskning" - Me like! =P



                                   Rummet som Gud glömde


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tittar in men ett litet tips:

Använd inte svinto i badkaret, kan bli en dyr historia(byta badkar) då ytan på badkaret slipas/förstörs av vassa föremål..finns speciella svampar för att skura badkar med. Hör med någon butik som säljer badkar så får du bästa tips om vad du ska använda. Lycka till!

2009-02-08 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0