Hellre lite gråt än inget gråt alls!

Mollie vill inte sova och ligger i sin säng och gnäller/gråter men jag brukar tänka så här att:
"Hellre lite gråt än inget gråt alls" vilket gör kvällsläggningen lite lättare! Vi tänkte mysa ner oss i soffan, glufsa i oss lite rester av den tårta som bjöds på dopet och ev somna med sådär tio minuter kvar av filmen (vilket händer alltför ofta!).

Idag sken solen och den första riktiga vårdagen gjorde oss besök så...
jag passade på att vara inne och städa! Nog lockade en skön långpromenad i finvädret men dammkossorna hade bildat armè och jag väntade bara på att de skulle gå till anfall! En rejäl dammsugning av hela huset, dammtorkning och sanering av toaletten lämnade lite utrymme åt kvällsmys i TV-soffan. Fredde fick därför   idagäran att ta ut liten på promenad och med sig hem hade han en "cola" + "knep & knåp" (jag tror han vill att min hjärna ska komma i form) just nu är den ju, som ni säkert vet vid det här laget, helt ur fas!

(bilder kommer imorgon)

natti!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för alla härliga bloggar, natti själv!

2009-02-01 @ 21:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0