Helgen hittills...

Det är lördag morgon och klockan närmar sig halv nio. Fredde sussar och Mollie ligger här nedan på golvet och samtalar med mina fötter! Natten har väl varit allt annat än harmonisk men det dock självvalt. Vi ska lära av Mollie att äta på natten och efter att hon gråtit i drygt en timme då vi stoppat in tutten, gett henne vatten, strykit henne i håret osv så tog Fredde över henne i vår säng (jag gick och la mig på soffan). Mollie somnade gott och sov till halv åtta - utan mat!

Gårdagen ägnades i goda vänners sällskap då "tjejerna" var här och delade med sig av lite smaskigt skvaller bland tuggorna av den ananaspaj jag lyckades slänga ihop! Mot aftonsidan sa vi hejdå och jag och Trollan åkte in till den stora staden där pappa väntade. Vi ögonshoppade lite golv och annat inredningsmaterial innan vi begav oss till syster där hennes familj och mammaAnders väntade med gòmat! Film och gottigott avslutade kvällen innan det var dags att brumma hem igen.

Återkommer lite senare, jag ska vara en bra mamma och gulla lite med min dotter som jag tror har förstått att hon inte får någon respons från mina fötter!




   



Tjing!


Kommentarer
Postat av: Louise

Har det gått bra i helgen med avvänjningen?



Tack för senast iaf, mycket trevligt som vanligt! Och den där pajen var inte dum ;)

2009-02-23 @ 13:46:34
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0