Gravid igen?

Jag är gravid igen! Eller ........det både känns och ser ut så iallafall för jag behöver bara titta på en köttbulle för att se ut som en själv! Jag vet inte om det kanske har att göra med min mjölkintolerans som jag missbrukar genom att frossa i allt vad choklad och grädde heter?! Varför jag tar upp det här nu är för att jag nu sitter i soffan med uppknäppt gylf och funderar på om jag ska göra den där kladdkakan eller inte men när jag tittar på "kulan" så tror jag inte det, jag ser helt seriös gravid ut! (Lugn mamma, jag är INTE gravid) !

Från köttbullsmage till hockeyfiasko! Ikväll lovade jag Fredde att köpa hem hockeyn och bara ta det lugnt men kl sju satt jag, trots det, återigen på folkets hus i Skelleftehamn med Trion (mamma, moster, syster) ! Det var nog lika bra att jag for för som de spelade ville jag nog ändå inte vara hemma! Mollie hade tydligen sett första period med pappa men somnade snabbt därefter så inte ens hon verkade vara road av fiaskot!

Imorgon blir det myspys då brudarna kommer hit för fika och har förhoppningsvis lite Skellefteå-skvaller med sig! Jag tänkte imponera med något storbak men lat som man är...det får bli en paj :)


      << Mollie är så duktig med gåstolen nu så pappa har sponsrat henne :)






Nu ska jag umgås lite med min andra hälft innan sängen lockar så ni får sova så gott!


Kommentarer
Postat av: mamma

Litar på att du säger sanningen!!! Nu har jag äntligen fått se mitt momme-troll skratta på bloggen. Lovar att den bloggen varit och surfat nånstans i cyberspace för jag kikar efter era bloggar varje dag, både hemma och på jobbet, och den har inte hittat till min dator tidigare. Sov gott, vi ses imorrn, kram på er alla, Momme



2009-02-20 @ 00:50:06
Postat av: Sofia

Ja det tycker jag verkligen att vi borde göra:) Kram

2009-02-20 @ 11:17:55
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0