Allt är vitt!

Jag antar att det finns en hel del fler än jag som sitter insnöade och huttrar pga av snöOvädret! Jag hade tänkt mig en sväng in till den stora staden men pga av att bilen numera ser ut som en snödriva och vägarna ligger under drivor av snö så lägger jag det alternativet på hyllan, iaf ett tag till!
Fredde uppmanade mig att vara inne idag och att han köper med sig lite vin hem så vi kan sitta hemma ikväll och bara mysa men....så blev jag ju så otroligt sugen på att käka grillat till middag med en god sallad, vitlöksbröd och en massa gichiga såser så....eftersom att min rygg är paj och jag inte kan skotta mig ut och barnvagnen icket är något alternativ så tänkte jag slänga upp Mollie på axeln och promenixa till affären (det är väl ingen dum idè?) Man kan väl inte bara sitta inne hela dagen!

 << SKÅL! för sommar & sol

Kommentarer
Postat av: Louise

Du det där såg INTE dumt ut... En dag som denna längtar man ännu mer till sommaren!



Hoppas du blir bättre i ryggen snart!

2009-02-06 @ 12:03:37
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahaha neesch! Du fridaaay;) de blir ingen träning i morgon, har en kompis som fyller 18, och de är middag och grejer där så jag måste hoppa över träningen.. =/ men vi får ut å sladda snaaaart ;) hahahaha varva du sönder bmwn??;D

2009-02-06 @ 17:01:46
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0