We found it!

"Skon som hade varit borta sedan i förrgår afton återfanns igår strax efter 21-tiden på kvällen vid ett område nära tvättmaskinen". En person har gripits skäligen misstänkt för dådet men släpptes iväg till förskolan imorse i brist på bevis. Jag ska inte nämna några namn men lillan hade lagt den snyggt och prydligt i tvättkorgen för att sedan ha lagt på locket igen. Det enda stället vi inte hade letat på men det är ju bra att vi kollar tvätten någon gång i veckan iaf för nu har Mollie två par skor med sig på förskolan!=)


Jag kunde inte hålla mig längre, igår åkte den upp vår granna fina (jäkulskt billiga och rangliga) gran så nu ska det bara dit lite paket undertill (som Mollie sedan ska kasta, bita och dregla sönder) - GOD JUL!




Nä, nu ska jag krypa ned i soffan och vänta på att alvedonen gör sitt jobb så att febern går ner!


Kommentarer
Postat av: johanna

så mysigt med julgran! dock inte så trevligt med feber. Min beställning på Dysthe boken har kommit & jag antar att din också gjort det. Jag & Bea ska till skeria imorgon så jag skulle ju kunna låna den åt dig. Men då måste du uppdatera mig på lösenordet osv:) Krya på dig! kramar

2009-12-08 @ 11:21:34
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Erik J

Ursäkta men hur gick förlossningen det står på youtube att du ska berätta mer om hur det gick ?? Min tjej Emma är 22 år o vi väntar första barnet! Hon hade verkar igår men inget hände! Hjälp os!!

Mvh Erik

2009-12-08 @ 17:19:57
Postat av: Frida

Hej Erik!

Jag menade hur det gick efter att vi fått barn men jag har även skrivit om förlossningen i inläggen för Sep/Oktober - 08. Om hon hade verkar igår så har ni nog snart er bäbis där! Det är tyvärr bara att vänta och klocka värkarna så ni ser om de kommer tätt för då är det nog dags att åka in på BB men känner ni er oroliga så ring till förlossningen, de är jättegulliga och svarar på alla era frågor ev får ni komma in på en koll=)!



Lycka till med allt!



//Frida

2009-12-08 @ 20:49:33
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha, ja men det är ju skönt att du käänner dig lite bättre :) Ja, det skulle vara kul! Kanske måndag/tisdag, vissa har ju omtenta som börjar onsdag :P Kram!

2009-12-09 @ 08:40:19
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0