Vygotskij den knasen!

Hej bara vad klockan går! Klockan är strax efter 22 och det är dags att lägga skolböckerna på hyllan. (Läs: slänga dem i en hög på skrivbordet). Dagen har som sig bör ägnats i goda vänners - och familjemedlemmars sällskap med några liter kaffe, således lite magkatarr och skräpmat som en härlig avslutning på helgen!

Jag tror dock att det får vara bra med Vygotskij för ikväll - han är lite knepig den snubben och likaså Piaget, Freud och Skinner mm. Vilka ideèr alltså aja, det är iaf sånt som ska sitta på tentan efter jul men ser ni det fixar jag ;)!   Drömde t o m att jag var på date med Vygotskij här om natten och det enda han babblade om var kontexten och det sociala sammanhanget (ett tecken på att vi kommit varandra liiite nära inpå livet!) nåväl, jag hälsar till mina vänner och dem som jag känner (sorry mamma jag ringer imorgon så du får veta att jag lever!)

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hör av dig om den där vygotskij kan släppa taget så ni kan komma och käka med oss, förslagsvis tisdag!

2009-12-20 @ 22:38:56
Postat av: johanna

du verkar ju inte göra annat än data de där snubbarna. Jag börjar förstå nu att det iaf är en av oss som kommer grejja det där i januari. Jag har inte ens öppnat de där böckerna än typ. Men men, det finns ju en dag imorogn också:P Sköt om dig så ses vi på onsdag:) kramar!

2009-12-21 @ 14:57:26
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0