vatten å brö`

Nu har jag just anlänt hemma efter min rutinuerliga morgonpromenad (lämnat Mollie på förskolan) och hotellfrukosten är ordnad. (varmt vatten med smak och hårdbröd men ett lager fett) "men jag è inte bitter". Det är faktiskt det jag äter till frukost på morgonarna för det går fortast att göra. Jag har intagit min position i soffan för en hel dags pluggande (dock en liten paus för jullunch på mammas jobb) men sedan ska jag vara duktig!.

Imorse när vi skulle gå iväg så hittar jag bara EN av Mollies två skor (okej, hjälp, lugn Frida det ordnar sig!) NEJ DET GJORDE DET INTE! Genom att ha genomsökt halva huset i de flesta skrymsler och vrår gav jag upp och hade med mig en pinsam förklaring till förskoläraren när jag kommer med ett annat par skor, inte alls lika gångvänliga då de ser ut att vara 5 storlekar för stora! (det är dock bara stl 21)









Nu ska jag jobba vidare på det jag började med igår kväll kl. 23!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Hittat skon än? Vi hade en unge på jobbet idag som kom utan overall... mitt i vintern?!?! Man får höra och vara med om så mycket roligt när man jobbar där man jobbar =) Längtar till i helgen då vi får umgås! PoK

2009-12-07 @ 20:38:48
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0