Storken hallå!

Jag hittar inte febertermometern och tror att jag vet (=VET) vem skurken är, dock behöver jag nog inte kika på den för att veta att det är febern som talar och lika bra är nog det. Ni vet hur man känner sig när man har feber men tittar man på termometern och ser det med egna ögon så blir man plötsligt två grader sjukare så nepp! Jag har ju faktiskt lite work to do och ikväll är det luciafest på Mollies förskola så jag har inte tid att vara sjuk.

Sedan inbillar jag mig att jag är gravid också - dra på trissor! (troligtvis skengravid för att alla våra vänner och bekanta ska ha barn snart) men det är väl en av mina hypokondriteorier för det finns inte en chans i världen - i mean it! Jag tänker iaf fortsätta att lossas att gaserna i magen är små sparkar och att illamåendet har en helt annan orsak än näringsfattig mat. Det är så mysigt att gå omkring och tro att man har en "bulle i ugnen", sedan känns det betydligt bättre att titta sig i spegeln och hitta en orsak till den där härliga kulan som sitter framtill men jag får väl suga på den karamellen tills den dagen vi planerar en till. Skolan och familjen är prio ett just nu!
Fredde är då inte på långa vägar sugen på en till i första taget men jag menar "STORKEN" hallå!! Och om inte ens den är medgörlig för en leverans så har vi ju alltid klassikern "brevbärarn". Poolia har jag hört ställer upp och man behöver bara ringa om man behöver hjälp! 118100 hittar numren till allt och alla så det kan väl inte heller vara så svårt!! Nej, det är nog feberyran som talar - fy!



Nog om feber och skengraviditet nu ska jag sätta igång med pluggandet, måste bara inflika med att tala om att Mollie har lärt sig att säga "Bääveeii" (Bäver) hur gulligt är det inte? Min mor är dock lite kränkt av att hon lärde sig ordet "Bäver" före "Mormor" =)!



Tjin tjing!

Kommentarer
Postat av: Bea

Du har det inte lätt du sötis! ;)

2009-12-09 @ 10:39:46
Postat av: Hell's Bitches - The naked truth!

Var med och tävla om att bli veckans blogg hos Hell's Bitches.

Klicka på länken nedan:



http://hellsbitches.webblogg.se/2009/december/veckans-blogg.html#comment



Lycka till!

Hell's Bitches

2009-12-09 @ 12:06:42
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0